MÉDIA, NAJVäČŠIE ZLO
Updated: Apr 7, 2021

Prečo? 1. Média sa nikdy ale nikdy nemôžu mať zle. 2. Žiadna kríza na nich nemá vplyv, či je zle či je dobre, u nich vždy všetko v poriadku. 3. Oponent ten alebo onen, môžu hejtovať a prekrúcať ako sa im zachce, alebo kto dá viac. 4. Ich pracovníci nikdy nepocítia krízu alebo nedostatok financií. 5. Jeden deň vás môžu vykresliť ako hrdinu a na druhý ste špinavec.
Zisk 2016:
1. Markíza-Slovakia 15 401 755 2. D.Expres 3 757 622 3. Ringier Axel Springer Slovakia 1 485 982 4. Jaga Group 781 770 5. Petit Press 413 797 6. Mafra Slovakia 200 183 7. Zoznam 159 795 8. Star Production 150 144 9. Digital Visions 146 277 10. Fun Media Group 137 916
https://www.mediaguru.cz/.../prehled-slovenskych-medii.../ Česť tým, ktorí sa snažia zachovať si nezávislosť a česť. Ktorí sa snažia písať pravdu, bez toho kto je kto, ale na základe toho kto aké skutky tvorí.